A crafts forum. CraftBanter

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

basic fit nederland

Old December 7th 12, 06:53 PM posted to rec.crafts.textiles.sewing
[email protected]

Default basic fit nederland

klacht:
Basic Fit Kerkrade - RODA JC sluit op zondag (als Anne-Marie daar werkt) eerder dan de sluitingstijd de deuren.
Ik heb diverse malen om 15:30 daar voor gesloten deuren gestaan terwijl 16:00 de officiele sluitingstijd is.
In augustus kwam ik daar om 15:25 trainen en ben toen de toegang geweigerd omdat Annemarie eerder naar huis wilde.
Ik heb dit niet geaccepteerd en ben toen gewoon gaan trainen. Annemarie heeft me toen verrot gescholden voor scheldwoorden die ik niet wil herhalen.
Ik heb een paar keer excuses gevraagd maar die nooit gekregen. Integendeel: Annemarie vind dat ik excuses moet aanbieden. Annemarie wist te melden (waar de clubmanager bij was) dat het normaal is om eerder de deuren te sluiten en klanten om 15:30 te weigeren. Ik heb gevraagd aan de clubmanager om dit op papier te zetten maar hij weigerde dat om Anne-Marie te beschermen. De clubmanager zei tegen me dat hij altijd voor zijn personeel moest opkomen. Ik heb tegen de clubmanager gezegd dat personeel klanten beter moeten behandelen en dat contract geschonden is door mij te weigeren en de deuren eerder te sluiten. Ik heb daarna eenzijdig mijn contract met Basic-fit opgezegd. Tot mijn verbazing krijg ik nu de deurwaarder achter me aan.
Om zo met je klanten om te gaan is behoorlijk dom, en een recept om slechte naam te krijgen.
Klanten goed behandelen = meer klanten = meer winst. Klanten slecht behandelen = heibel = minder klanten = minder winst. Dat is een simpele formule die het personeel (vooral annemarie) in kerkrade roda jc niet begrijpt. Ik wil graag een gesprek met de baas om dit op te lossen. Mocht ik niet de baas mogen spreken dan ga ik verdere actie ondernemen. Ik laat dit niet rusten totdat ik fatsoenlijke excuses heb gekregen. Ik mag dan wijselijk mijn mond hebben gehouden toen ik verrot werd gescholden, maar ik wil wel rechtvaardigheid.

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Hissy fit Fred Needlework 0 November 12th 09 03:35 AM
Hissy fit Cheryl Isaak Needlework 10 November 11th 09 01:31 PM
My SM had a hissy fit Heather in WestOz Quilting 1 August 13th 08 04:33 PM
Making Socks Fit Better Katherine H Yarn 39 May 12th 06 01:14 PM
armscye fit question Elizabeth Young Sewing 3 January 7th 06 04:20 AM